Saturday, March 13, 2010

Final Exam Time Table

Assalamualaikum wbt

Jadual Peperiksaan sudah keluar, siapa nak sanad yang kuat, boleh tengok sendiri, ada tampal kat tepi 'syuun tullab' (HEP kononnya). Kalau nak tengok kat jadual bawah ni pon boleh.

Kita akan menduduki peperiksaan daripada 10 April hingga 23 Jun (sangat awal, boleh balik malaysia awal?). Pokoknya, siap sedialah, saya tengok 'gap' antara subjek pon tak banyak, jadi ada dua pilihan, samada belajar sekarang atau panjangkan tempoh exam anda ke bulan 9 (na'uzubillah).

Untuk Exam Praktikal and Oral , All Malaysian tergolong dalam Group 5, ke tak percaya? takpe, saya tulis semula

1 ) 5001 - 2539
2) 5240 - 5478
3) 5479 - 5717
4) 5718 - 5966
5) 5567-Akhir

3rd Examination (macam exam2 sebelum ni)


Praktikal Exam


Final Exam

Berkenaan Exam MCQ Pharma 9 Jun itu, saya rasa 'syuun tullab' tersilap, sepatutnya Exam Paper 3 (soalannya pasal clinical case yang kita belajar dalam praktikal, kalau nak terang pasal sistem exam, kene buat post lain pulak rasanya).

Pastu, Pharma dan Patho, mula-mula exam Paper 1 dan Paper 2 (saya rasalah).

Saya tak tulis kat jadual ni, sebab kat jadual syuun tullab tulis macam tu. (tapi dalam bahasa arab la)

*edit* Dr Mut'al Pharma bagitau Exam Practical Pharma takde. Tapi siapa tak percaya boleh gi selidik.

Siapa yang carry subjek Psychology, BI, dan Komputer sila rujuk Jadual Tahun 1 dan Tahun 2

Peringatan!!! : Diwajibkan untuk lulus semua subjek termasuk Psychology untuk naik ke Tahun 4

Tolong sebarkan ke sahabat-sahabat kita yang tak rajin buka blog ini.

Sekian

p/s : design jadual simple je, saya tak reti, kalau nak lawa kene suruh orang hebat buat.

oleh : UbaiK90

-ilmu didahulukan,pencapaian diutamakan-

1 comment:

Anonymous said...

fuyoo ubaik copatnya update.baguih2.